Telefonische acquisitie +

Dialoog & interactie met klanten
Grip op het aankoopproces

Welke resultaten kan je verwachten

Voor je organisatie

Contact met de juiste stakeholder(s)

Producten en diensten komen bij de juiste personen onder de aandacht.

Pro-actieve pijplijn opbouw

Je zit zelf in de drivers seat. Een pro-actieve benadering van de markt.

Accurate opvolging & monitoring

een uitgebreid profiel van je potentiële klant. Alles gerapporteerd in het CRM systeem.

Zinvolle en kwalitatieve afspraken

Afspraken als jouw potentiële klant eraan toe is. Dit voorkomt het werken aan ” zachte leads”.

Voor je potentiële klant

Persoonlijke aandacht, oprechte interesse

Voor het vraagstuk en besluitvormingsproces van de klant.

Professioneel gesprekspartner

Vanuit business, proceskennis en inhoudelijke kennis van de software wordt geadviseerd.

Nieuwe inzichten mbt hun vraagstuk

Gerichte informatie afgestemd op de fase van het aankoop/ besluitvormingsproces.
×

Liever persoonlijk contact?

Klik op mijn foto en stuur een WhatssApp.

×