Telefonische acquisitie +
Dialoog & interactie met klanten
Grip op het aankoopproces
Welke resultaten kan je verwachten
Voor je organisatie

Contact met de juiste stakeholder(s)
Producten en diensten komen bij de juiste personen onder de aandacht.

Pro-actieve pijplijn opbouw
Je zit zelf in de drivers seat. Een pro-actieve benadering van de markt.

Accurate opvolging & monitoring
een uitgebreid profiel van je potentiële klant. Alles gerapporteerd in het CRM systeem.

Zinvolle en kwalitatieve afspraken
Afspraken als jouw potentiële klant eraan toe is. Dit voorkomt het werken aan ” zachte leads”.
Voor je potentiële klant

Persoonlijke aandacht, oprechte interesse
Voor het vraagstuk en besluitvormingsproces van de klant.

Professioneel gesprekspartner
Vanuit business, proceskennis en inhoudelijke kennis van de software wordt geadviseerd.

Nieuwe inzichten mbt hun vraagstuk
Gerichte informatie afgestemd op de fase van het aankoop/ besluitvormingsproces.